CRICKET OCH CROCKET!

=D

Här har du Therese, det jag brukar sjunga på!!!! =D



Jag kan inte säga R, inte riktigt,riktigt R.
Jag kan inte sägaR!

Jag har ett talfel som ni kanske hör?
Det är svårt att höra när jag säger smör.
Kan inte hjälpa att ni inte hör.
Mina R kan väl inte jag rå för?

Jag kan inte säga R!

Vi är riktigt många som har samma besvär.
Riktigt, riktigt många kan inte säga R.

Kören?
Ja?
Kan ni härma?
Ja...
Är ni beredda?
Ja...
1, 2, 3, 4...
Rabarber!
Risotto!
Cricket och crocket!
Tapeter!
Roulette!
Den spanska räven raskar över isen!

Kören?
Kören
Kan ni härma?
Härma
Är ni redo?
Redo
Nu blir det svårt!
Svårt
Rödgrön röra!
BRAAAAAAAA!
FIIIIINT!

Rödgrön röra
Cricket och crocket
Rödgrön röra
Cricket och crocket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0