GRATTIS MIN UNDERBARA VÄN!!!


Foto: Jörgen Rehn

STOOOOORT grattis på födelsedagen Sofia!!!! Önskar jag var nere i Sundsvall med dig och delade på en tårta! Och JA! Vi skulle lätt klara av att trycka ner oss en rejäl jädra tårta!!! =)

En vän
- av Siv Andersson

En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.



Det är få förunnat att ha en vän som dig. Du finns verkligen vid min sida i ur och skur. Skratt och gråt. Från första gången jag såg dig visste jag att vi skulle bli vänner för livet!

Nu är det ett måste att jag köper hem ett Playstation 2 så vi kan spela alla mina Eyetoyspel! Då är det skratt på hög nivå med magvärk som belöning. Vi blir helt slut och bara kastar oss i soffan för att pressa i oss några godisar innan vi skuttar upp igen och slår ner lite tavlor! =D

Kom och hälsa på!!! Och det NU!!!! =( Har kollat på mitt schema över sommaren och vår vecka i juli ser inte så där jättelovande ut... =(

Systerskap
- av Siv Andersson

Ett systerskap är vänskap
på en djupare nivå.
Ibland finns det ett släktband
- annars har man mötts ändå.

Relationen till en syster
är nära och unik.
Hon känner dig så väl
och hon kan din historik.

Med en syster är det lätt
att vara uppriktig och sann.
Man kan tala som man tänker
och man förstår varann.

Det känns alltid bra att ses
- så man vill gärna träffas mer...
För det finns så mycket gott
som systerskapet ger.



JAG ÄLSKAR DIG HUCKELHÖCKERT!!!


Kommentarer
Postat av: Huckelhöckert

Åhhh min underbara vän, du förstår inte hur mycket jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!

Du är nog den som lyckas få en att ha så nära till alla mina sinnen.... som nu rinner tårarna på mina kinder. Men som sagt vi kan då skratta så vi har ont i magen flera dagar framöver!!

VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DIG!?!?!?!



Tack för att du finns i mitt liv!! Älskar dig världens bästa vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-15 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0