Mysig dag i Snippersjön!

För några helger sedan hade vi mys må ni tro! =) För det första hade Therese final nere på Harrys så jag, Therese och Kicki åkte dit först för att äta lite god mat. Sen började finalen och efter en liten stund dök Eva upp och hjälpte oss. =) Vi kom tvåa!!!

Sen kom lillasyster också med sin vän Robert och vi stannade tills de tyckte det var stängningsdags. Då blev det bestämt att det skulle vara efterfest hos oss så vi brassade hem och drack tequila och annat gott. =) Vi höll oss uppe bra länge och Kicki och hennes siberian husky Alaska och jämthund Xena sov över. SKITMYSIGT!!! =)

Dagen efter åt vi ingen frukost, för vi sooooooov. =) Vi bestämde däremot att vi skulle ses i Snippersjön med alla hundar och picnic!

Så vi människor som var där var jag, Therese, Malin, Eva och Kicki.
Och hundarna: Safir, Pajas, Drifwa, Sixten, Selma, Alaska och Xena. =)

Sen kom även Malins kusin dit med sin kinesiska nakenhund Douglas så vi var verkligen ett stort gäng!! =) Detta var förresten sista dagarna man får vara med hundar på badplaster, så slutet på maj med andra ord. =)


På väg ner mot sjön, Malin och Eva med jycks var redan på plats och plaskade runt. =)


Safir, som trivs allra bäst inne i stan, stormtrivdes ändå! Det var inte alltför mycket flygfän i farten. =)


Mentor Pajas med Douglas.


Xena njuter av livet på stranden.


Thera med Drifwa, Sixten och Selma.


Mys och ganska så varmt i vattnet!!! =)


Malin med sprattlande jycke!


Härlig bild på Drifwa! =)


"VAR FAN ÄR CONVERSEN?!?!?! GE MIG DOM!" ;)


Eva och jag!


Kicki trivdes bäst... låt oss säga i lugnet på bryggan denna dagen... ;)


Älsklingsgumman och jag!

Här är jyckarna som var med:

Pajas / grålden


Safir / afghan


Drifwa / siberian husky


Selma / jack russell


Sixten / jack russell


Alaska / siberian husky


Xena / jämthund

Helt otroligt med så skilda raser, att de fungerar så himla fint tillsammans! =)


Malin och Eva. Malin blev så blöt av att springa runt med hundarna så hon gav mig kepsen och hoppade i. =)


Kicki och lillasyster med delar av all mat som täckte bordet. =)


Hur gott som helst!!


En liten siesta efter maten.


Sjuksköterskepajjen håller koll på hur Therese mår med onda magen.


I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Malin !!

Så puttinuttiiiiiigt:D

Grymt va underbar dag det där var, helt oslagbart mysigt:D

Mycken fin posé av Selma där...."titta på mitt skägg"

Give us the pics=)

Kramar

2009-06-22 @ 10:21:24
URL: http://www.skevis.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0