VA FAAAAAAAN?!

Vad är det som händer?!?!?! Vilka jävla idioter det finns! Jag har den tjej jag vill ha, som jag vill leva med under resten av mitt liv! Hoppa ner från dina JÄVULSKT höga hästar då du tror jag vill ha dig H. Jag är lycklig med Thersese och barnen så VARFÖR tog du så illa upp över att jag skrev "grattis till förlovningen" eller något annat "elakt" som jag måste ha skrivit för att ni ska sjunka till denna otroligt barnsliga nivå.

Håller med min vän, vill ni ha drama så titta på Jerry Springer och låt oss vara ifred!!!! Tänker inte gratulera er mer då jag skiter fullständigt i er!

Och att påstå något så illa som att jag vill ha dig i november/december är helt absurt!!!!!!! OCH ELAKT däremot.

För er som sitter som frågetecken (vilket jag också gör) gå in på Theras blogg och läs.

Kommentarer
Postat av: Din lillasyster!

Jag är lite berusad nu men, ja maria, du vet ju att det finns svartsjuka flator där ute, vissa värre än andra.

Jag vet var du står..bara så du vet!

Älskar dig min kära syster, den dagen vi träffades var det verkligen syskon-kärlek vid första ögonkastet=)

Alltid och förevigt, Din lillasyster malin

2009-06-27 @ 21:56:31
Postat av: R

men sicken snygging till tös du har!

Jääääääääävla snygg i håret må jag säga!



Ta hand om varann och ta till vara på eran kärleks lycka!



Puss o kram Rikke picke pö

2009-07-03 @ 13:41:48
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0