Gråtit en skvätt...


Fick en film i höstas där hundarna var filmade... Jobbigt men underbart att se King så levande! Hoppar över stock och sten, inga som helst problem i rygg och höfter. Och då var han ändå nio år!!!
I vilket fall är min nya vän knapparna Ctrl och Prt Scr. =) Jag får ju helt nya kort på honom! Och på Safir som liten knodd! =)


Typisk syn av King. I köket, med leksak i munnen, intresserad blick mot köksbänken där godsaker finns. =)


Tjohoo!!!! Istället för att gå runt avspärrningssnöret så hoppar han naturligtvis över!!!! Härlig syn!!!


Kings och min favoritlek som vi även lyckades lära ut till hans söner!!!! Bollen ligger som ni ser mitt emellan oss och vi har ögonkontakt. Först att ta bollen vinner!!!! =)
OCH NEJ! Jag har inte getskägg på bilden, det är Safirs pluttsvans som kommer fram så passande. =)


Utställningsdags! BIS-3 på King och BIS-R (valp) på Safir. =)


Samtal om uppförande i ringen. King till mig alltså. Tassfasta tips! =)


KÄRLEK!


Gäsp!


Gäsp 2! =)


Jag hade alltid velat ha en BIA- bädd. King med tydligen, för när jag väl köpte en vägrade han kliva ur! =)


Titt på afghanius!!!! Lille- fjanten! =D


Full fart!!! Vad är det med Saffe och jag på bilder, vi smälter liksom samman!!! =)


Älskade jyckar!


Min Meja.... =.(..


Saknar dig!!! Tre år utan dig nu... Hoppas du har det bra i din "nya" familj!!


En av Mejas ungar- Baloo. Ser ni det sneda vita strecket i ansiktet?? Det "rinner" över ögat och går sen ihop med det vita under nosen. Meja fick riktigt häftiga mönster på sina ungar!


JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
Afghanvalpar är ta mig fan det sötaste!!!


Naaaaaaaaaaaaaaw!


Vem kunde ana att jag skulle komma att älska denna knodd såååååå mycket?! =)


Är han inte söt?!


Hihihi! Vad är det nu för fanskap han ska hitta på?!


Mysbus...


Försöker stå... =)


Snutt-time!


Väldans mysigt!


Mister Magoo ser nöjd ut!


Helt slut! På filmen hade han här haft ett tio minuter långt race. Upp i sängen- ner från sängen. Full kareta in i vardagsrummet för att hoppa upp i soffan, rusa fram och tillbaka, studsa ner därifrån. Hoppa på mig. Upp i sängen och "boffa" med tassarna som endast han gör. Han intar positionen av lek men studsar sen med framtassarna medan han kastar bak huvudet. Jag garvar varje gång jag ser det så tårarna sprutar. =)


Av tungan att döma, hör denna bilden till föregående text. =)


Utställningen. Härligt att se en vinthunds steglängd!


Ha! Nå värre... I denna åldern är de... INTE söta. ;) Håret har liksom ingen längd alls, varken kort eller lång...


Boffningen!!!! =D


GALEN!!!


Men man blir ju trött sen... Ingen, INGEN, kan sova som Alfons!!! =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så söt Saffe var när han var valp, har aldrig sett honom som liten!

2009-03-22 @ 14:18:16
Postat av: Ida

Men gud så fina bilder! Skrattade gott åt ditt getskägg, jo Maria det är ett getskägg. Försöka inbilla folk att det är Safirs svans, haha! Så söt Safir och Kingen. Förstår att du saknar ihjäl dig efter honom. Han var så fin! Han gjorde att jag ville ha en golden.

2009-03-22 @ 14:24:52
URL: http://blogg.passagen.se/ivanhoee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0