Malla bralla hundvakt! =)

Vi var ju i Umeå förra helgen och utbildade oss till skolinformatörer via RFSL! =) Så om någon från nån skola vill ha information om HBT så hör av er!!! =)
Vi har förresten redan fått ett uppdrag!! Vi ska vara med på bröllopsmässan här i Övik och prata. Tänk om vi måste ha brudklänningar på oss...? Kommer gråta ihjäl mig i så fall!!!! =D

Vi behövde alltså hundvakter denna helgen... Drifwa var hos Inger och Leif, Safir hos mamma och pappa och Pajas hos Malin och Jörgen.
När jag hämtade Drifwa fick jag höra att Inger hade visat upp henne hos vänner, hos en av dem hade Drifwa flygit ut i köket och hoppat upp på bänken och slickat i sig nån köttgryta eller vad det var!!! =/ De hade bara skrattat och tyckt hon varit söt. JOJO!!!!! Annars hade hon haft det bra. Visat alla sina rovdjursinstinkter med att gömma godis ute och inne. När hon förstod att hon fick godis kontinuerligt så sprang hon och åt upp alla godisar, hon behövde inte snåla! =) Lååååånga promenader hade hon fått också. MYS!
Saffe-man hade haft det bra som vanligt hos mormor och morfar. =)
Pajas hade naturligtvis också haft det bra med sin kärlek Ilska. =) Malin knäppte lite bilder och här kommer dom! =)


Pajji och Ilska. Okej, jag kan förstå om vissa tycker han påminner om en schäfer. =)


Pajas är nog lite kär. =)


Detta är ett hånflin- från min hund till mig. "Titta matte var jag får vara!!" ;)


SKÖNT!


Kolla in blicken!


LOVE


Tack för bilderna!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

VILKA FINA BILDER!!!!!!!!!!!

Kram mamma

2009-03-23 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0