Hammerdal...

Gumman kom hem efter två på fredagsnatten och på lördag skulle vi ju upp och iväg mot Hammeral på utställningen... Hon fick bara sova en timme! =/ Fyra skulle vi vara iväg! Jag hade inte sovit många timmar mer och trötta och eländiga satte vi oss i bilen. Jag hade bäddat åt Thera i baksätet så hon skulle få sova åtminstone.



När vi var i Backe misstänkte jag att vi kört fel så då stannade jag och då vaknade gums till och var snäll och ringde till Eniro. Vägbeskrivningen jag hade skrivit ut från deras hemsida stämde inte alls! Jag hade tydligen kört galet och skulle vända och köra in i Ramsele och följa den vägen tills det hette... Nånting annat. Kommer inte ihåg vad. Den där vägen som jag inte kommer ihåg vad den skulle heta dök aldrig upp så Thera ringde Eniro igen. Hon fick prata med någon annan och hon sa att vi kört fel där vid Damsele. Vi skulle ÅT andra hållet än vad den där människan sagt. SUCK! Vi hade inte allt för många att fråga en si så där kvart i sex på morgonen, men sen så dök det upp en bil och jag hoppade ut på vägen och stoppade dem.

HUR I HELVETE HITTAR JAG TILL HAMMERDAL?!?!?!

-"Ja du ska tillbaka mot Backe."

Så.... Jag hade alltså rätt där i början. Jag skulle bara ha fortsatt, inte ringa Eniro så hade vi tjänat cirka 10 mil... Alltså de på Eniro skötte sig utmärkt. God zervice och allt, men de hade inte den bästa kartan skulle jag vilja säga...

Men vacker vy var det efter vägen må jag säga! =)






Hahaha! Jag, Malin och Eva kom på ett ordspråk nån dag tidigare och sen fick jag syn på denna skylt!
"Det är inte kläver att stoppa näver i bävern! NÄVER ÄVER!!" =D


Låååååååååååååååång väg!!!


Fatta hur glad jag blev över denna skylten?!?!?!


YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! =)


Drifwa och jag startklara...


En tvåa som sagt...

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch och fy, vi skyller på att domaren hade dålig smak.......

Kram från mig och Wilda

2009-06-08 @ 23:56:14
URL: http://www.bachwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0