Hos föräldrarna!

Medan killarna sitter i badet passar jag på att lägga upp lite bilder från deras dator. =) För övrigt saknar jag mina föräldrar och deras bagage! I bagaget har de nämligen en karta Gin, en tequila, en Mintu, en Mintu black, en Amarula och en Frangelico till oss!!!!! WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW!



Drifwa


Hatte


Pajjen


Safir som utvikningspojke


Påsk hos mamma och pappa. Alice, Melwin och Noa käkar parisare!


Helena, Sanna och Julia


Julia, Alice och Melwin (Jisses vad Melwin ser gammal ut!!!)


"Får man ingen mat i det här huset eller?!"


Saga inser också att skålen är tom...


PUSS!


Saga; min kennelflicka! =) NÄSTA år eller om det är nån inofficiell utställning i närheten av Övik i höst så måste Saga få springa i Barn Med hund! =) Fast Drifwa är upptagen redan, henne ska Melwin springa med. De matchar varandra så bra... ;)


Jag och min älskade mormor!!! Sicken spjuver hon blitt på äldre dar! =) Här hade hon ramlat så hela hennes ansikte var blått ett tag... =/


Saga fyllde fem år och hon och mamma Mona sitter och spanar på en present. =)


Mona är skicklig på tårtor!


Thera och jag väntar på smarrtårta! =)


Lilla familjen på prärien hälsade på hos mamma och pappa i deras stuga. MYS!


Drifwa tigger inte. Hon TJATAR som Melwin säger. =) Fiiiiiiin bild! =)


Safir trivs inte i skogen... Eländiga flugor vid hans öron...


Pajji är avslappnad iallafall.


Gogubben!

Nä nu ropar barnen att de vill upp ur badkaret!!!

So long!

Kommentarer
Postat av: Soffe

"Får man ingen mat i det här huset eller?"

Hmm...den repliken känns ganska bekant...men det var någon nån gång som frågade om mjölk istället... visslar en truddelutt och himlar med ögonen



Och visst är jag synsk!! :D

2009-05-21 @ 22:03:23
Postat av: Huckelhöckert

Men vart har maaama och paaapa varit då!?!?!?

Vet du vad förresten.... Jag ska på intervju på måndag!!

NERVÖS!!!!!!!!!!!! =)



Hoppas ni får en skön helg. Kramar i mängder!!!

2009-05-22 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0