Mys på lördag kväll...

Jag, gums, Malin och Eva begav oss mot Sibylla efter utställningen för att äta lite mat och sen åkte vi till stugan. Vi gick ner till hällan och fikade och fiskade. SKITMYSIGT verkligen med våra vänner i mitt paradis! =)


Grodorna hade rajtan tajtan i vattnet och strax lär man väl se små yngel där nere. ;)


Jag döööööööööör! Men väck mig för tusan inte, ´coz I'm already in heaven!!! ;)


Malin är inte så stark som hon ser ut, jag brottar ner henne LÄTT! (Min blogg, jag skriver PRECIS vad jag vill!!! ;) )


Eva med Malin i bakgrunden som gubben i lådan. ;)


Naturligtvis hanns det med lite pussar...


... och kramar! =)


Malin var en hejare på att fånga grodor!


Varför ska du pussa den när du redan fått din drömprinsessa?? ;)


Thera håller också i en men...


... det verkar vara med skräckblandad förtjusning! =) TUUUUUUUR hon inte ser ut sån när hon håller om mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0