SPINDELJÄVELJÄVELJÄVEL!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Alltså! Jag sitter i vardagsrummet och ser på TV då jag ser Drifwa rusa runt och leka med något ute i hallen. Hon spottar ut och petar på det med tassen. Jag flyger upp och tänker att nu har kattrackarna tagit in en råtta, men icke! Det var ett stort jävla as till spindel!!! Jag var ensam hemma och alla som känner mig vet min skräck för spindlar. Jag skrek rakt ut, kastade iväg hundarna mot allrummet och skyddade dem med armarna mot den hemska besten som kröp på golvet. Jag tog gallret och mosade fanskapet och hörde det ända upp hur det krasade. Jag har ALDRIG sett en större spindel. Jag grät, äcklades och var helt förstörd efteråt. Spindelfans ben var tjocka som tännstickor!!!

Var tvungen att ta ett bildbevis!! Denna lilla hundleksak- Tweety är INTE stor. 7 centimeter kanske?! La den intill så ni fattar var hysterin kommer ifrån.



Som sagt; SPINDELJÄVELJÄVELJÄVEL!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men fy fan vad äckligt!!! Förstår din hysteri. Själv har jag haft nästan en sån där brevid mig på huvudkudden. Jag höll på att dö!! Tur jag inte var hemma själv då i alla fall!

2009-05-25 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0