Låååååång vecka över...

Killarna är hemma igen!!! =D


Snyggingarna!

Idag har Maria och Stefan varit här med Simon och Bastian. Vi hann precis äta innan killarna äntligen kom hem. Igår var jag och pappa på hockey, tyvärr förlorade MoDo. =( Efter det åt vi middag hos mamma och pappa och kollade på diabilder från jag var lill-liten. =) Lustigt hur mycket som samlas i skallen på en. Alla minnen som legat undangömda. Bilder dök upp och jag minns till och med lukten. =) Sen sov vi över hos dem. Mysigt!

I fredags var det mordmysteriet! =) Tokroligt, gumman var hur bra som helst som kommissarie Guldhammar. =) Jag var Torsten Olivcrona, advokat. Jag såg nog halvspånig ut skulle jag tro... ;) Mamma var en rik dam med fasligt mycket bling bling och pappa en affärsman som sålde och köpte hela tiden. =) SKITROLIGT!!!!

Nej nu ska jag ta och skriva lite viktiga papper här och sen blir det nog till att läsa godnattsaga skulle jag tro. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0