Slappardag

á la Maria och Therese idag. Skönt och behövligt. Tycker jag sprungit runt med skruvmejslar, borrar och plugg konstant i en evighet!!! Så idag är det XBOX som gällt för mig och data för gumman. Hon tog en paus för några timmar sedan och gjorde underbart god sushi! =) Mumma! Vi åt det igår med efter att Jessica och Danne hjälpt oss med det sista i lägenheten. Otroligt skönt att det i princip bara är städning kvar där nu.

Fick två grindar av Lars också! Superbra! Den i trä hamnar i trappen ner och den i stål blir i lilla hundhuset så småningom. =)

Nu tog gums en bloggpaus igen för att baka äppelpaj! =) Bara godsaker hela dagen lång... =) Gissar jag rätt hinner vi nog klämma in en Beckfilm till... Våra älskade grannar Soffe och Marcus har ALLA Beckfilmerna så vi är inne på näst sista boxen nu. Sen får de antingen köpa fler filmer eller också får Sjöwall och Wahlöö ta och skriva lite fler manus till flera filmer! ;)

Åh jag har nog fått Artros... =( Vi har det i släkten så varför skulle sån skit kunna tänka sig hoppa över mig??? Nä precis... SUCK. För mormor startade allt med en förkylning, det kan tydligen sätta igång det hela. Så sist jag hade feber UTAN att vara förkyld anade jag oro och tog febernedsättande hör och häpna. Jag som är emot ALLT vad medicin heter! Tog tablett för jag tänkte att det inte skulle sätta igång någon skit, men det gjorde det nog ändå, för för några dagar sedan så började min yttersta led i mitt vänstra långfinger att värka, värka och värka. Nu kan jag inte riktigt räta ut det utan att det drar där och jag har fått en knöl på fingret. Dags för ett besök på vårdcentralen kanske?? Inte bra nu, ringorm och artros. Dåligt köp du gjort gumman... =(
Gruvar mig för vintern lite, även om jag längtar till alla aktiviteter som kommer med den som snowboard, längdskidåktning och DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!! =) Men kylan som brukar slå till med värk i mina leder blir förmodligen värre i år än andra år.

Ursäkta, men jag HATAR Helge Skoogs kommentarer i "Halv Åtta Hos Mig". Roligt upplägg i övrigt, men KAN verkligen INTE med hans dumma kommentarer!!!

Nä, dags för lite mer Fifa (fast nu ser gumman dyngan jag just skrev om) så får ta hand om lite mer tvätt istället så länge och vänta på att hennes ljuvliga äppelpaj ska bli klar. =)

Åh åh åh!!! För övrigt kommer mina jobbkompisar Pia och Ulla till oss på torsdag!!! Kommer bli tokmysigt! =)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Min kära vän jag tror att jag måste få känna på din puls, så ska du se att jag nog kan hjälpa dig med din besvärliga värk :) Men du måste vara beredd att ändra mycket på din livsstil, annars kan jag inte hjälpa dig!

2009-10-14 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0