TACK SOFFE!

Åhhh! Vackert höstväder = hundfotografering!!! Tyvärr har jag börjat klippa Safir och när vi skulle ut var han korthårig på sitt vänstra öra, så därför blev det inga huvudfoton på honom...



Vacker eller vad?!?! =)





Min vackra Pajas.





Tack så mycket Soffe!!! =) Fler bilder finns här på datorn på dem. Varför inte Saffe har nån ansiktsbild?? Svaret kommer här!


Mister Magoo alltså tidigare idag. Tänkte jag skulle ta och klippa ner honom för vintern så han kan leka i snön. Insåg då att öronen var toviga så jag fick klippa ner dem också. Började på hans vänstra öra och sen ringde Soffe...


"Bla bla bla, jamen då går vi ut nu!"


Så Saffemannen ser ut så här nu. På ett öra.That's why! ;)


Myser lite nere vid bryggan där vi tänkte knäppa kort. Var här nere jag fystränade Drifwa i somras, så nu trodde hon att hon skulle behöva bada i det kyliga vädret. Hon var INTE okej med att vara på bryggan. Klart man visar henne då att det inte är nån fara... Mer kärlek åt folket!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0