Magnoja...

Igår på jobbet dröjde det nog för långt mellan frukost och lunch tror jag... Jag började känna mig yr, kallsvettig och alldeles skakis. Försökte skynda mig laga lunch men var så skakig så jag tappade ner glaset i massa bitar. =( Mådde fortsatt inget bra, sprang på toa och trodde jag fått magsjuka, förväntade mig kräkas men blev aldrig... Blev tvungen att åka hem någon timme tidigare. Väl hemma började jag få ont precis där revbenen möts. Mådde illa och låg sängliggandes några timmar. Somnade och då jag vaknade hade jag inte riktigt lika ont... Fick höra om havandeskapsförgiftning och blev livrädd, mamma ringde in till sjukan och kollade läget. De sa att det är väldigt ovanligt innan vecka 28. Det lugnade ju lite, tills innan vi skulle lägga oss och jag plockade fram mina böcker och började läsa om eländet: symptomen var trötthet, yrsel, illamående och ont där uppe vid revbenen... =/ 

När jag vakande i morse hade jag fortsatt ont, men bara om man tog där, inte av sig själv liksom. Så jag har gett det även denna dag. Jag mår bättre idag än igår, så jag hoppas det bara var något jag ätit... Imorgon bör det väl vara HELT borta... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0