GRATTIS PAJAS OCH PIRAT!!!

Mina älskade, älskade tvillingar fyller 6 år idag!!! =) Detta innebär att jag för sex år sedan låg toksjuk i stugan i feberfrossa och det knackade på dörren mitt i värsta feberyran. Där stod grannen och berättade att Pära fått nio stycken valpar!!! Lyckan var total och jag blev genast friskare är friskast och skuttade i stövlarna och tjockjackan och följde med honom bort mot valparna som NATURLIGTVIS var de sötaste jag sett. =)






ÄLKLINGARNA!!! Pajas till vänster och Pirat till höger!!!

Hahahaha Noa sitter nu bredvid mig och berättar hur man ser skillnad på Pajas och Pirat: "Pirat är lite tjockare än Pajas i huvudet!" =D Hahahahaha!


Här är de vuxna- Pirat och Pajas. Älskade hundar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0