Den PLANERADE prinsen. ;)

Ja nu kommer vissa av er att tappa hakan, alldeles säkert, men nu vill jag introducera er för ÄNNU en familjemedlem. En liten medlem som blev min, åtminstone i mitt hjärta, när han bara var några dagar gammal!

Det som allra först tilltalade mig var hans färg. Sen teckningen. Sen linjerna som inte finns i Sverige. Största jublet kom naturligtvis då jag fick klartecken av uppfödaren om att jag skulle få köpa honom!!!! =) Så till flocken har nu Rösebäckens Amarillo *STORM* flyttat. =) 


Min snöstorm! =)


Tränar att stå fint med uppfödaren.

Nu lite bilder på hans släkt. Något som är aningens obehagligt är att hans mormor är GALET lik Drifwa! Kom ihåg, de är inte släkt någonstans, möjligtvis fem, sex led bakåt. =)


Efter: Winterfrost Legolas


Undan: Wild Look Of Little Crisia


Pappa och mamma. =)


Farfar: Dharman De Garcimen


Farmor: Winterfrosts Amber Ice


Morfar: Pitarak Of Baker Lake

Och nu; håll i er!


MORMOR! Queen Of Hearts Yokum Tanana (Eller är det Drifwa...?) =D

Gillar alla supermycket, speciellt mormor. ;) Nej men är "STORMförtjusta" i allihop verkligen! Ska bli intressant att följa hela kullen. Uppfödaren Jannicke behöll en väldigt söt tik som har ett blått och ett brunt öga. =)
Trackback
RSS 2.0