Oj, var inte igår jag skrev...

Men som ni förstår har jag fullt upp med annat. =) Magen växer löjligt mycket och med den kommer ÄNNU mera foglossningar och annat "skoj"... ;) Annars är det mycket med vovvarna och renoveringen av lillens rum. =)

Jag kan bara inte fatta att det endast är fyra dagar kvar till beräknad förlossning! Och nu tycker jag att ALLA föder barn åt håger och vänster. Jag siktar på rakt fram så går det nog bra. ;) BB väskan är sedan länga packad, det enda nu som ska ner är ett par mysbyxor som hänger på tork nere samt min urmysiga morgonrock som jag använder varje morgon... =)


Vecka 33+4


Vecka 35. Safir vill att lillebror ska komma ut NUUUU! =)

Och nu är vi alltså i vecka 40, bilder kommer såklart på det med!!! =)

Nu är Soffe och Marcus, våra goa grannar och tillika gudföräldrar på väg över så nu stänger jag ner. Skriver mer imorgon- LOVAR! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0