Toarullefrulle!!!

Ja toalettrullar är nog det bästa hundarna vet. =) Sitter jag med stängd dörr på toaletten så nog TUSAN hör Drifwa om de blir tomma och jag byter rulle. Då sitter hon utanför och ropar på mig så hon ska få ta den. Är vi hos mormor och morfar och vi sitter i TV- rummet så kan vi höra henne gny ynkligt från toaletten. Går man dit så står hon en decimeter ifrån en tom toalettrulle och bara BER om att få den. =) Duktig iallafall på att inte bara sno den. Hon tar inget för givet den tösabiten. =)

Någon gång då och då tar jag varsin rulle åt dem och tejpar fast ett kors av maskeringstejp i bottnen, vänder på dem och fyller upp med godis och gör sen ett kors till. Hundarna kan knappt bärga sig innan de får dem. Svansarna går som elvispar och ögonen lyser av glädje. Mattes hjärtan!!!


Safir med sin godisrulle.


Pajas har inte sån JÄTTETASS egentligen... ;)

 
Men Drifwa har såna här huggtänder!!!! =)

Är underligt hur de verkar veta vad som väntar mig, med oss som flock och familj! Jag får aldrig aldrig vara själv. De byter av vem som ska vaka mig där jag befinner mig just då. Som nu; Safir dricker vatten, Pajas sitter ute och Drifwa ligger i soffan intill mig. Kikar på mig då och då innan hon somnar till lite lätt. Kan sätta hundra spänn på att hon snart går iväg för att kolla om det finns något gott i köket och då kommer GARANTERAT någon av mina pojkar att hoppa upp i soffan och lägga sitt vackra huvud i mitt knä. 
De två sista kvällarna har jag haft förvärkar jag inte haft innan. Alltså en annan typ av förvärk. Tidigare har de varit lite lättsammare, men nu tar de i ordentligt och magen ser ut som en alptopp. Tror bestämt lille prinsen är redo att komma ut! =) Och det bör han ju vara, det är bara två dagar kvar till beräknad förlossning!!! =)

Nu börjar Halv Åtta Hos Mig! Adjö!
Trackback
RSS 2.0