Hej alla!! =)

Kors i taket tänker ni nog nu, kvinnan lever!!! =D Ja det gör jag i allra högsta grad!!! Värre är det med min dator.... Flackar inte skärmen och till slut blir svart så jag måste stänga av den så är det jag som glömmer bort vilken PIN-kod jag har till internet. Samma PIN-kod som jag alltså haft i tre år!!! Galet; men så kan det gå när man blir för ivrig på att svara på mail... ;) Ska berätta mer om det i något inlägg framöver. =)

Nej som sagt, nu ville jag mest säga att jag lever och har fått PUK- koden från Telia!!!

Skrivs snart!!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 10:33:33
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0