Lite coolt!

Jag har sedan Eliyah var i magen velat ha en sparklåda! Tycker det så mysigt ut att bädda ner bebisar där och få åka iväg. Jag älskar ju att vara ute och sparkar jag inte efter hundarna så är det ju mysigt själv! =) Så jag skrev en liten förfrågan på Facebook om någon i min bekantskapskrets hade någon till salu! Då svarade Mona att hon alldeles precis hade suttit och pratat med sin kompis som hade frågat om hon inte kände någon som ville köpa en sparklåda. Då hade hon sagt mitt namn och minuterna efter sett att jag sökt en på facebook! =) Trolla ha tur som mamma säger! ;)
Sparklådan är femton år gammal, men det syns inte. Det är inte ett märke på den!!! =) Så mamma och pappa var så snälla ock köpte den till Eliyah!!! =)


Här sitter den på min gamla spark, jag har inte hunnit testa på min nya, men jag både hoppas och tror att den passar! Längtar till nästa vinter då man vågar ta med honom till skogen i denna lådan! =) Och tänk när han är så pass stor att han ska få sin första barnsläde och prova köra hund själv!! =)


Så här mysigt har man det nerbäddad iallafall!!! =)


Denna kommer stå på Eliyahs önskelista om cirka 6-7 år. ;) Björkis- naturligtvis!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 07:00:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0