Ny bil!!!

Wiiiiiihooooooo!!! =) Jag hade tidigare en Volvo 855 som jag var väldigt nöjd med. Gick kalasfint ända till en dag det kändes som om jag satt i en traktor!!! På tomgången studsade bilen och lät INTE bra. Lämnade in den så de gjorde en sån där koll med datorn och det visade att den gick på fyra cylindrar istället för fem. Hela motorn behövde bytas och summan för det kalaset skulle hamna på 20.000!!!! NJET! Bilen såldes för några ören och brorsan fick tag i en billig bil till mig så länge. Nu har den varit inne och lagats för 6000!!! Bromsarna var slut och kopplingen behövde bytas...
Less på bilar som strulas har jag kollat på Mitsubishi Space Wagon och Chrysler Voyager. Samma dag jag och Malla åkte ner för att köpa släde stannade vi till på en bilfirma som hade Mitsubishin, men den var bara sexsitsig och jag vill ha sju säten... Så vi åkte till en annan firma som sålde Chryslern och den slog jag till på!!!



Jag känner mig helnöjd!!! Någon som vill köpa en Volvo 945?? =)
Trackback
RSS 2.0