Titt ut!



Här är jag- världens bästa Eliyah som idag blir två månader, om prick en timme faktiskt!!! =)


Förkylningen har börjat släppa till min stora glädje! =)


GRATTIS ÄLSKADE ELIYAH PÅ TVÅ MÅNADERS DAGEN!!! =)

"Ända sen den dan du kom till mej
ända sen den dan himlen öppnade sej
Liten trött och varm
mot min barm

Å jag vagga dej, vagga dej, vagga dej

Livet kan va hårt
livet kan va alldeles otroligt hårt
Å du tror jag är stark
du tror att hos mig står man alltid på säker mark
Om du blir besviken på det så känn dej aldrig sviken för jag ska alltid

Vagga dej, vagga dej
Vagga dej, vagga dej
Vagga dej så länge du behöver mej
så ska jag alltid vagga dej

Du är mitt ljus
du är mitt alldeles särskilda ljus
En äkta liten pärla som lyser upp vårt hus
Min kärlek utan krav
men din får jag göra mig förtjänt utav

Jag ska vagga dej, vagga dej
Vagga dej, vagga dej
Vagga dej så länge du behöver mej
så ska jag alltid...

Å när dina konturer känns svaga
och dina viljor vaga
kom hit så ska mamma laga

Å vagga dej, vagga dej
Vagga dej, vagga dej
Vagga dej så länge du behöver mej
så ska jag alltid vagga dej"

Världens finaste låt skriven av Irma Schultz Keller som jag sjunger dagligen för honom... Hade tänkt ha en skiva klar att lyssna på på förlossningen med låtar och artister jag "känner mig trygg med". Hann inte göra någon och hade nog ändå inte hunnit spela den med hans hastighet ut! =) Men denna låten hade nog varit tre- fyra gånger på den skivan! =)
Trackback
RSS 2.0