Fortfarande ingen tele.... =(

Bara så ni vet varför jag inte svarar när ni ringer eller skickat SMS; den är på lagning för ett X antal fel... Känns som den har varit inlämnad en evighet!!!

Älskade Drifwagumman är nu anmäld till Sundsvalls internationella hundutställning den 8/10!!! =) Synd puppisarna är för små, hade varit skoj att ställa dem också! =) Men det får bli en inoffare som debut för dem den 29/10. =) Då ska såklart även Drifwa ställas och...... SAFIR! =D Hihihi han är ju veteran nu min lilla afghanstjärt...

Nej faaaaasen vad trött jag är, inte undra på, klockan är strax efter tolv... Bäst jag går och lägger mig, mästerbebis lär väl vakna runt åtta imorgon... =)

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0